III Przegląd Diaporam – relacja

18 lutego 2018

III Przegląd Diaporam „Tędy i owędy w obiektywie” – 18 lutego 2018-02-18
(relacja Małgosi M. z Fb, fotografie Antosia M.)

Nie będzie to krótka relacja, gdyż nie da się w niej kogoś pominąć. Jak zwykle nie zawiedliście! W piątek 18.02 licznie przybyliście na nasz III Przegląd Diaporam o tematyce turystycznej. Było jak obiecaliśmy pysznie dla oka, ucha i podniebienia!

Na początek naszego przeglądu diaporam nasz kolega ZBYSIU PIWKA zabrał nas w Tatry! Przepiękne, letnie widoki majestatycznych gór ale i zauważane wprawnym okiem fotografa ptactwo, zwierzęta i roślinność sprawiły, że wielu z nas wyrwało się nostalgiczne westchnienie ech!

Następnie z letnich, górskich szczytów przenieśliśmy się w zimową scenerię za sprawą PIOTRA TABISZA. Jego lodowe ujęcia marznących na wietrze roślin i wody wprawiały nas w zachwyt, ruszając wyobraźnie mogliśmy spostrzec skrzydła anioła czy kiście winogron rzeźbione lodem i mrozem.

Kolejny autor diaporamy MATEUSZ PODKUL udowodnił nam, że można dużo i tanio zwiedzić poświęcając zaledwie weekend np. na Berlin, Pragę czy Kijów, Lwów. Zobaczyliśmy dzięki Mateuszowi ciekawe oblicze miast, niektóre miejsca i obiekty, których niekoniecznie zobaczy się z przewodnikiem oraz sposób taniego podróżowania. Zmartwiło nas jedynie stwierdzenie Mateusza, że najlepiej zwiedza się i podróżuje z maleńką grupką przyjaciół (Mateusz nie jeździł jeszcze z „Cybą” )- my przecież wiemy, że z „Cybą” choćby i ogromną grupą – najlepiej! (tu poznajemy przecież przyjaciół do podróżowania w kilkoro ).

Skoro za sprawą Mateusza pokręciliśmy się po europejskich uliczkach to następny kolega ZDZISIU SOCHA zabrał nas do Włoch. W zaskakujący sposób pokazał nam Zdzisiu zakamarki uliczek włoskich by potem ruszyć (zgodnie z tytułem Jego diaporamy) z ziemi włoskiej do ….Portugalii! No właśnie to cały nasz Zdzichu, lubi zaskakiwać .Jego diaporamę zakończył króciutki filmik z nauką tańca portugalskiego.
Po pierwszej części tej uczty dla oka i ucha zrobiliśmy przerwę by nacieszyć podniebienie. Nasze wspaniałe koleżanki przygotowały równie wspaniały poczęstunek, który mamy nadzieję smakował wszystkim. Dziękujemy DZIEWCZYNY!

Po przerwie zaczęliśmy naszą wędrówkę z ROBERTEM MOSONIEM tropiąc z Nim gady i płazy. Choć wielu z nas napawają one lękiem i pewnym wstrętem to fotki Roberta udowodniły, że te stwory są po prostu piękne a przepiękna muzyka w tle ułatwiała nam polubienie tych ogólnie mało lubianych stworów.

Następnie ze świata pełzających udaliśmy się z MARIUSZEM ŚWIĘTNICKIM w góry, w kosmos i niemalże w głąb człowieka. Kosmiczne fotografie Pana Mariusza wielu z nas miało okazję podziwiać, gdy u nas już gościł ale tym razem. Pan Mariusz przysporzył nam jeszcze więcej wzruszeń swoimi fotografiami człowieka, zwłaszcza u schyłku życia czy pełnego zadumy w górach.

Po tej uczcie kolega WITEK GAJEWSKI zabrał nas w podróż po miasteczkach, górach, potokach i plażach europejskich. Odwiedziliśmy wraz z Witkiem i Jego żoną Jadzią między innymi Włochy, Czarnogórę, Grecję …. Od Witka też usłyszeliśmy niestety ,że najlepiej podróżuje się indywidualnie. Nie słuchajcie! Witek tylko żartował ,bo przecież On też z „Cybą” wędruje i nie przeszkadza mu to by lubić też wędrówki indywidualne .

Jako ostatnią diaporamę obejrzeliśmy przepiękne zdjęcia nieobecnego niestety osobiście p. ADAMA KOTA z Mszany Śląskiej. Jego zdjęcia ptaków po prostu nas urzekły, a wybrane przez Zdzicha trele i ćwierkanie w tle przeniosły nas w piękny , skrzydlaty świat.

Na koniec wszyscy nasi KOLEDZY ,którzy podzielili się z nami swoimi podróżami i fotograficznymi łowami otrzymali piękne upominki wykonane przez naszą uzdolnioną koleżankę ZOSIĘ KĘDZIERSKĄ- dzięki ! III
Przegląd Diaporam poprowadziła koleżanka JADWIGA KARAMUS a dokumentację fotograficzną jak zwykle nasz nieoceniony fotograf ANTOŚ MROWIEC.(więcej zdjęć w Jego prywatnym albumie) Dziękujemy WAM WSZYSTKIM serdecznie!! Przede wszystkim także widzom, bo przecież dla Was to wszystko.

Komentarze zablokowane.

Powered by http://wordpress.org/ and http://www.hqpremiumthemes.com/